tis cliotje wi
waarom voeljij je zo geviseerd dviertje?

en heb nooit gedacht dathet om mijn dialect ging eerlijk gezegd
hartelijk enoprechte dank voor uw get-well-soon-wishes
maar gelukkig is trash zelf een a-oowkey (ehbo)verpleegster, en nasty wound healer (geleerd van talrijke assistent sessies met mijn veearts, en veel ervaring en kennis opgedaan in onze paardenkwekerij, ik denk dat alles wel vlot zal genezen zondercomplicaties
trash is nie van chocolade gemaakt
tjah, kzegn ja,kga men beste beentje voorzetten vanavond en al die dingen, jah, tresultaat is,kheb et aan men been é, en khad nogtans goe men kietn ingesmeerd voor de avond, enja,soms snijdteen mens eens in zijn eigen vel
en btw, twas nice 'zjeevrn' me muffy eigenlijk, en ook me "stoet'naap (badmonkey)
en GODVERDOMME TOG NOG IEMAND DIE ZO SLIM IS VAN EEN ASTRONOMIE-SPACE-STAR-FETISJ heeft

peis da we nog veeeeeeel gaan te vertellen hebben dan hoho, en zeker alser daar veel feesten zijn!!!!!!!!!!!!!!!
enja, tgoh, tis ook nog waar: merci wi small dipper (kleine beer)

tiny but shiny
en wuste is blij da iedereen (tot nu toe toch, because face it, this still is cell

) een prettige nacht ervaren heeft en hoopt om jullie zo rapmogelijk weer en fantastische nacht aan te bieden zonder kutbier en met lekkere irishhhhheeeessssss (thx btw gastn

twas lekker

)en klein gevaarlijk blaasmatheriaal, op een toch wel ubervette BOMME starryskielocatie weeeeeeiiiiiiiiiiiiiii
try and beat that megastructure EN megasound EN muziek
KweetnieWATT weet wel wat ze doen é

pak maar nen patent en heel den ramtamtam

enja,tsta volme foutn omdak <
stoutevormvanrecht> ben, maar kben toch de draadjes nie kwijt
makgat stop wi ier , goed é