twas hier veel te zalig
merci Selahborn voor de guestlist plaats

kheb er goe gebruik van gemaakt
donderdag skip, harry en gezmoyé gezien, 3 dikke sets! (merci skip voor het setje btw

)
gesmoyé moet toch nog wa meer muziekskes maken precies, ze vonden het gelijk veel te tof om in zo een tent op zo ne sound te spelen

anoebis vond ik toch maar crap eigenlijk, dan maar vertrokken
vrijdagnamiddag conge gepakt om de stubborn te zien, vet setje! mocht wel nog wa filthier voor mij maar zeer genietbaar grooven

en 't volk vond da precies ook wel

naim was minder mijn ding precies
toman deels gezien, 'k vond ze vroeger precies beter met hun nummers van op catching a grizzly bear part one
dan maar nr tropmanga gaan zien, zoals ierboven al gepost dik feest

dien kerel draait echt mijn smaak jungle/rave/core respect

toen met een beetje spijt richting gent vertrokken voor shining & dafp, mij nie beklaagd ma wel veels te zat geworden om nog terug te keren met den auto, jammer want kwou boyswithoys en dat politics nog wel es zien
zaterdag na repetitie toegekomen net op tijd voor sabrepulse.... jummieeeee

man zo ne dikke set... danced my ass off, voor mij de set van den avond

gameboyjunglecore

(met underage drunk kiddie mosh, shit zeg, gaat es moshen op metal ofzo e, paar klein mannen uit de weg moeten duwen om te kunnen dansen

)
bogdan was wel vet ma niks speciaals, 'k heb diene set al vaak gezien, blijft wel genieten natuurlijk, en hijzelf ook precies met zijn standaard danske rodn zn tafel

enduser vond ik hier maar matig, een beetje koud na de warmere muziek van bogdan en sabrepulse, 'k heb enduser al beter gehoord
en x&trick was ook wel geestig, leuk om nog wa hardcorekickskes te horen enzo, lekker dansen

dien balkan derna deed mijn feeststemming wel snel tot onder nul zakken, net als de temperatuur buiten die tent
in totaal: zeker te herhalen volgend jaar, mijn polsbandje is blijven hangen tot deze week, da zegt al veel
big up ouaf!