Man-man, wa was me da voor een weekend. Echt eentje dat nog jaren in het geheugen gegrift zal blijven. Tenzij de mannen van ID&T, waarvoor m'n diepste respect, volgend jaar weer een stapje verder gaan.
Heb in een interview gehoord dat de main stage dan een extra verdieping zal krijgen

1)
Vrijdag middag aangeland op camping DJ Rush, tent, met veel manskracht opgezet, en dan richting de warming up van Push It! vertrokken.
Sfeerke zal er al direct in; Yves V was een goe begin van het festival.
2)
Kom ik dan zaterdag middag aan op de wei, en zie ik hem daar weer op de main stage spelen :biggrin: Moet precies wel eel goe zijn voor daar een plaatske te bemachtigen.
Qua drukte en beweging viel het zeer goe mee, het recreatiedomein is zeker groot genoeg om die 60.000 man, zonder enige moeite te bekoren.
De beste set op zaterdag die ik had gehoord moet toch wel van Afrojack zijn geweest.
Remixen kan hij als de beste! Check:
De manne van Swedish waren ook wel te pruimen, maar nie zozeer m'n ding. 'One' een beetje té veel gehoord, maar idd, was echt raar, maar het was me opgevallen dat wnn een dj een iets te experimentele track speelde, het volk ineens gwn freezde...
Dacht zelf ik dat ik het meeste in de M_nus tent ging zitten, maar toch niet:)
Minimal daar was wel goed, maar er was nog veel meer en beter te checken op TL

Ben zelfs de Versuz tent binnengestapt, enkel en alleen om Mr. Bart B More te horen.
Laatste track(Brap) is gwn danig FAT! check:
Ook ff op Star Warz geweest om onze Speedy en Stykz te supporten.
Nogmaals BIG-UP mannen, jullie plekje op de dnb-stage is welverdiend

Q-Dance.....
Zeg wat je wil, maar ik vond t vet daar. Mss omdat, in drunk loaded toestand, en massive sound, de muziek echt wel aangenaam klonk

Ken nix van die muziek, laat staan die artiesten, maar daar zaten ook wel ewa smerige vunzers tussen zalle!
Shortclip van Davide Sonar Live:
En dan...... I Love The 90's Stage...
Had nooit gedacht dat ik de Regi ooit goed ging vinden.
Maar ik vond m echt patat op die stage. Die kerel weet wat entertainment mixing is!
Danig hard geamuzeerd op z'n klassiekers!
Shortclip:
3)
Zondag dan gestart met Miss Djax; die meid heeft nog steeds pit!
Heb me verder nie zo fel meer op artiesten gefocust. Ik heb meer de nadruk gelegd op feesten zonder teveel moeite en inspanning, en gwn volledig genieten.
Wat ik wel nog weet ik is dat ik Sound Of Stereo heb gehoord.
Die 20-jarige mannekes hebben het echt wel geschopt, maar ze kregen me toch nie aant dansen..
De afsluiter voor mij was niet Armin en niet Chuckie, maar wel David Guetta.
Heb het einde niet kunnen meemaken. De dag erop vroeg gaan werken, en ik wilde de drukte voor zijn.
Maar ben ik blij dat ik David heb kunnen horen, vooral zien eig

Die zijne show stak echt supervet ineen. Muziek iets minder, maar da verpestte het echt nie voor mij!
'Move the Mountain' -->Kippevel-moment n°1
'Mutiple Sit-Downs' -->Kippevel-moment n°2
'Total darkness, only mobile phones' -->Kippevel moment n°3
'Laser-Light-Fireworks+Helicopter 'Flower-Drop'-->Kippevel-moment n°4
'Loveparade Tribute' -->Kippevel-moment n°5
Da heb ik nog nooit meegemaakt. Dikke dikke kers op de taart

Om m'n verslagje af te sluiten; ID&T heeft me een héél andere kijk op festivals gegeven

Dour, Pukkelpop, Werchter, 10 Days Off, Cityparade tesamen kunnen hier geneens aan tippen.
Die mannen heb echt aan alles gedacht, detailfreaks dat ze zijn

Ze weten tenminste hoe ze een evenement in iemands kopke kunnen graveren.
Vanaf nu vaste klant.
Hopelijk volgend jaar ook Mysteryland meepikken.
Anyway, ik wou dat het volgend jaar juli was....
Foto's checkable@Facebook:
http://www.facebook.com/T.Y.P.Crash.TestHeb nog 1 GB video's, zal die één van dees op Yoetoeb zetten.