zalige locatie!!!!!!!!!
geschifte starrynightskies mowaaddddddeeeeeeee

goei muziek: treetrone vet setje were

bax en ze maat vond ik ook wel in orde, andy vond ik ook nie slecht wi!!!!!!! damy nice speedcore platjes opgelegd. de rest van de sets gemist eigenlijk
enneeeuuuuh
eyeyey

voor al de mensn die men ier ooooooooo zooooooooo "gern" en, enal

enk ier tog wele leuk weetje

over mezelf

te delen

, en voor die bepaalde mensjes

trash et ier toch wel vannacht eftjeus, jaja, MISERIE get wi (howja, miserie hehe,misschien at me een van gieder zoe gebeurd zien tog welja

)nat spoed gemeugn met e dikke vette snee in eur kiete wi, va 10cm lange en 2cm ant gaapn, en hahahahahhaaaaa neenee, te men tat nie verkloot lalalalalalalaaaa en hahahaha, zelst vet puilde derut azo, en je koste zo hele goed azo die laagn zien van de 'opperhuid', twas echt nog e redelik bo-bo-ke wi

aan een kapotte wc pot wi, lekker vuil enal hahah, met veeeeeeeeel bacterieeeeeeeuuuuuuu etjeeeeee weeiiiiiiii
(heyheyhey
voor alle mensen die mij nie af kunnen hier, enal
heb ik hier toch wel een leuk weetje te delen

, vannacht gebeurd

, over mezelf

en voor die mensen

Trash heeft hier afgelopen nacht toch wel even, te maken gehad met het noodlot, beter gekend in de volksmond als "miserie" (nouw ja beste mensen, miserie haha, misschien als het jullie zou overkomen zijn

), en een bezoekje aan het hospitaal moeten brengen, dit wel met een dubbele volslanke snede aan de binnen-achterkant van haar kuit, van 10 cm lang en het gaapte zeker een lengte van 2 cm breed, en dit welzonder haar tattouage te beschadigen

, en zelfs haar lichaamsvet puilde eruit, alleopperte lagen waren duidelijken bebloed zichtbaar. het was eenimposante blessure.)
kdacht dat het niks was, ma kvoelde onraad ojaaaa en als ik dan vlug me mijn briké(=aansteker) keek, ja, zag ik hoe de zakens uit elkaar hangden

, puur, bebloed en gesneden

dan vlug naar de auto gemankt omdat ik daar jaja, duck tape had, dat boeltje daar een beetje afgebonden en afgeplakt en Wuste het slechte/goede nieuws (maak u keuze

) ) gaan melden

die dacht da ik ermee aant lachen was, omdat de mededeling blijkbaar op heel kalme en humoristische wijze gebracht is geweest

kzegn neenee, jammer genoeg moek ne keer na den bruxelse ER:), brankaartime é, in het pitoreske europaziekenhuis:)
direkt e ride gevonden enja, naaitime é

ALLESZINS BEDAAAAAAANKT ALEXANDERRRRR VOOR DE RIDE
en btw, twas hilarisch en té smietn vant begin tot da ik weere binnenkwam na ons gasthuisnezoekje
ambiance in de ambulance, of ambulance in de ambiance, all the same to me

twas party-

met

enal
en
en en en en EN!!!!!!!!!!

twas ton nog e wel neiger die me genaaid et en haha, te gin zeer gedaan wi, enk chance

kwas WAY TO FUKKING MUCH CROTALLY TAZY HAMMERD DRUNK, beetje teveel bloed in mijn alcochol die door mijn aders raasde, maar ja, dat zorgde dan ook dat ik, hehe, niks gevoeld had van de hele handel

da woorn tog wel dingn weiiiiiiiiiiiiiii
(dat waren toch wel spullen en voorwerpen asjemenouw sjamajeeeeeeeeyyyyyyyjjjjjjjjj)